Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 11 oktober 2010

Lite snuvigt!

Då var det ny vecka. Tiden går så fort, snart har vi julen här. Ska erkänna att min jullängtan börjar smyga sig på. Har faktiskt börjat planera lite julpyssel, julgodis, julbak och julklappar *hihi*. Snart börjar det klia i mina julpyntarfingrar :o).

Ilona har blivit lite småsnorig i helgen. Just nu är hon pigg som vanligt. Men vi får väl se vad det utvecklar sig.

Men veckan ser ut så här:
* Måndag = pluggdag
* Tisdag = pluggdag. Sen på eftermiddagen gör vi ett nytt försök med att Jessica och Edwin kommer :o). Sen är det stallet på kvällen.
* Onsdag fyller mina gosekissar Wilma och Melissa 9 år.
Sen på kvällen har jag föräldrarmöte på jobbet.
* Torsdag är det föräldrarmöte på Ilonas förskola. Men förmodligen kommer Henrik att gå på det. Han tycker att jag kan det här med förskola, och jag får så mycket info ändå av Ilonas fröknar. Så han vill gå och lyssna på mötet istället. Han får väl det då :o).
* Lördag är det stallet och hoppning. Och sen ska vi ha lite födelsedagsfika här hemma. För jag fyller år snart :o).

En rolig vecka :o)

Inga kommentarer: