Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 21 oktober 2010

Jultidning & vinst!

Efter jobbet åkte jag till kvantum för att handla. Och TITTA vad jag hittade :o). Årets första jultidning........Nu ska jag mysa ner mig i soffan och planera massa pyssel och julpynt *Hihi*
En annan rolig sak som hände på Kvantum var att när jag skulle betala mina varor.
Jag använder mig av självscanning så jag sköter betalning sjäv med ICA:s apparat. Just när kvittot ska skrivas ut så börjar det tjuta och röda sirener börjar snurra för fullt runt mig. Blir skit rädd, alla glor på mig och jag börjar undra om jag har snott något. Världens liv var det i alla fall. Men då kommer en av personalen springandes till mig och säger GRATTIS du har vunnit på vårt lotteri.... JA, vad kul tänker jag. Efter allt detta tjutande och blinkande så måste det vara något stort som jag har vunnit. Men då säger personalen. "GRATTIS du har vunnit ett degestive kex paket".......VA FAN!!!! Henrik höll på att garva ihjäl sig när jag kom hem och berättade :o). Jag trodde jag hade vunnit en bil eller 1 miljon. *TYPISKT!!

7 kommentarer:

Emma sa...

Men va ..., ett paket kex?! "Mycket väsen för ingenting" Har också köpt tidningen, älska julen!!

Maggan sa...

Haha!!! Grattis!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA, nu fick jag mig ett gott skratt!!! Hihi, kan riktigt se det framfor mig...jag hade ocksa blivit skitradd. Kram fran maria (som haller pa att frysa ihjal i min lagenhet i London)

Mamma sa...

Hahahaha, den var kul gumman

Jessica sa...

Hahahah, kan nästan inte sluta skratta. Det där hade vart roligt att se :).

Jessica sa...

Hahahaha.....så nu ska jag sluta :).

Anonym sa...

Man ska va glad för det lilla