Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 oktober 2010

UnderBaraBarnMässan!

Har varit på Stockholmsmässan med Anna idag. Det var mycket skoj. Plockade på oss massa gratisgrejer och köpte fina kläder :o).

Är så trött i ryggen och bena efter allt springande bland montrarna. Mässan var bra men jag saknade några affärer som brukar ställa ut Gangster och MyKidoo var inte där. Skulle vara skoj att titta på deras kläder. Men jag är nöjd med alla mina shoppingkassar ändå :o)
Min goda lunch
På väg tillbaka till mässan efter lunchen. Dax för runda 2 :o)
Shoppingkassor. Och....NEJ allt är inte mitt :o).
Våra fynd:
Spöket Laban bok
Barnbok skriven av Katerina Janouch. Ni vet författaren och sexrådgivaren :o)
Hon har i alla fall skrivit barnböcker som handlar om hennes dotter Ingrid. Hennes böcker är mycket roliga och det är så fina tecknade bilder.
Signerad bok till Ilona :o)
Spöket Laban tvål, schampo och balsam
Nu kan vi köra Bamse gympa här hemma.
Testade på Ilona när jag kom hem. Riktigt skoj. Ska försöka filma hennes sen när vi gympar till Bamse.
Massa gratissaker. Tandkräm, babyolja, tvål, duschtvål, bodylotion m.m. Fick även blöjor, våtservetter, badblöja, reflexer, napp och nyckelband.Gratis från ICA.
Gullig t-shirt från Lundmyr. Står "älskling" på.
Sen vart det självklart Nova Star jeans

Ior ballong
Mugg för mellanmål/snacks + sugrör för dryck. En smart mugg 2 i 1.
Måste berätta om en sak som hände i natt.
Vaknade till kl.01.00 av att det plingade på dörren. Trodde först jag drömde, så jag tittar till på Henrik, då tittar han oxå upp och säger "det ringer på dörren". Jag drömde alltså inte. Sen kommer det flera ringningar. Någon står och plingar på vår dörr flera gånger. Fan...vad rädd jag vart...Vem kommer och ringer på dörren mitt i natten?
Henrik smyger upp och öppnar dörren försiktigt. Ute står en kärring som är full som fan och hon hittar inte hem..... Hon bryter dessutom på finska så vi hör knappt vad hon säger. Sen ger hon sig bara iväg. Aldrig sett människan förut. Mysko!! Tur att Henrik var hemma, annars hade jag nog kissat på mig om jag hade varit själv :o).

Inga kommentarer: