Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 5 oktober 2010

Dagens Me&i!

Har varit på jobbet och gjort lite skolarbete. Ska skapa en saga med barnen med hjälp av ett småkryp. Barngruppen valde en snäcka, så har vi suttit och hittat på vad sagan ska handla om. Kommer att bli riktigt bra, och barnen har härlig fantasi. Sagan kommer att handla om en actionsnäcka/snigel :o). Spännande va?? *Hihi*

Nu när jag kom hem och loggade in på mitt skolkonto, så hade jag fått ett mail från min lärare om uppgiften där jag skulle göra en naturaktivitet med barngruppen och redovisa det i Photo Story. Jag fick super fina kommentarer och GODKÄNT. Är så glad :o). (Finns bara IG och G på våra betyg, typiskt!) Tyvärr kan jag inte visa det för er mitt arbete, då det är bilder på barnen. Men om mina kollegor vill se så får ni säga till :o).

Lägger ut två bilder på Ilona och dagens Me&i kläder.
Rosa tajts, tunika med den gulliga hunden och hundstrumps.


Ikväll blir det stallet och sen måste jag skynda mig hem för att att titta på det här:
ÄNTLIGEN!!! LOVE IT!!

Inga kommentarer: