Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 12 oktober 2010

Bättre!

Ilona sov middag mellan kl.12.30-16. När hon vaknade hade hon ingen feber och hennes prickar på kroppen nästan borta. Måste vara virusprickar i alla fall.
Men hon får vara hemma imorgon oxå, så har hon en feberfri dag. Man vet ju aldrig om febern kommer tillbaka.

Själv har jag fått mycket gjort idag. Så nöjd! Gjorde klart min film som jag nu har lämnat in. Nu har jag endast 1 uppgift kvar som ska lämnas in senast söndag. Men det ska jag nog hinna :o).

Kommer att hoppa över ridningen idag. Känner mig inte helt OK i kroppen själv. Får se om det är något som kommer att bryta ut. Har dessutom ont i ryggen, är nog för att jag har suttit framför en dator hela dagen. Så det får bli soffan ikväll.

Så här pigg är Ilona nu :o) Gott med spagetti och köttfärssås.

Till efterrätt yoghurtsglass

Ha en skön tisdagkväll!

1 kommentar:

Anna Wahlström sa...

Har hon haft tre-dagarsfeber? Om inte låter det som det. Men annars kan det ju vara virusprickar (brukar dock sitta i längre).
Skönt att hon är bättre iaf!