Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 18 oktober 2010

Veckan!

Har hämtat en envis flicka på förskolan......Hon ville inte gå hem idag......Huggaaaa......Blev alldelse svettig av hämtningen idag. Undra vad hon får all envishet och energi ifrån??

Men men.....nu är vi hemma i alla fall. Även om det tog sin tid :o).

En ny vecka har vi:
* Måndag + tisdag = Plugg
* Tisdag är det kvällsmöte.
Och sen fyller jag år :o). Jag tror jag bestämmer att jag blir 20 år imorgon :o).
* På lördag är det stallet.
* Söndag blir det en tur ner till Västerås. Ska hämta utemöbler, dynlåda + parasoll av min mormor och morfar. Mycket fina och dyra möbler, så vi är överlyckliga av att få dom. Synd bara att vi måste vänta till våren innan vi kan sätta ut dom på altanen :o).

Nu ska det lagas middag. Blir pestokyckling med grönsaker i ugn. Tänkte lägga ut receptet sen ikväll. Riktigt gott :o).

Måste ju visa Ilonas snygga hängselbyxor. Så fina!

Inga kommentarer: