Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 12 oktober 2010

Lite sjuk!

Ilona har sovit gott hela natten. Imorse hade hon 38,3. Hon har oxå fått prickar på kroppen. Det ser ut som utslag på ryggen, magen, ansiktet och rumpan. Trodde först att det kunde vara början till vattkoppor, men prickarna är inte vätskefyllda. Kanske virusprickar?
Någon som vet? Hon verkar inte klia på dom.

Lägger ut två bilder på mina vandrandepinnar. Dom har vuxit massor. Såg igår att dom ömsade skinn. Hängde ett helt skal från en pinne från locket. Ser lite läskigt ut. Men jag väntar fortfarande på att dom ska lägga ägg. Vill ju ha några minipinnar :o)

Dom sätter sig på locket medans jag gör rent i buren.


Nu ska jag fortsätta med plugget. Henrik är hemma med Ilona, så det var bra. Då kan jag få klart mina uppgifter. Har deadline på söndag.

Inga kommentarer: